woensdag 11 januari 2012

Woensdag enzo

HEEEEEEEEEEY,

ALS JE TWITTER HEBT, oops hoofdletters..
als je twitter hebt volg me dan @Saarx0313 of @Super_MarioFP , die is laatste is een fanpage voor SUPERMARIO!

School was saai, gym nog erger................ wnr bestaat dat vak niet meer.....?
Ik heb m'n wiskunde proefwerk NIET verknald, had hem niet af maar het ging best goed terwijl ik niks doe voor wiskunde!
Ik lees een boek, luister muziek, zit op stardoll te stardollen, en ik tweet de hele tijd.......... en ik schrijf dit, wat kan ik toch veel xD!
Ik verveel me, ik ga zo ff douchen en nog wat lezen.... nerddje
ik moet vroeg naar bed want ik kan nooit opstaan 's ochtends, vanochtend 7 uur, 7 UUR!!!!!!
Dat is echt laat voor mij, ik moet altijd zoveel doen, hier mijn ochtend:

6 uur: wekker gaat, als ik zin heb ga ik eruit anders op zn laatst half 7... ik zoek kleren
6.20: ik heb eindelijk mijn kleren aan, nu ga ik mn haar doen.
6.30: haar gedaan nu ogen opmaken.
6.40: op de computer, meestal ben ik slomer maarja.... dan ben ik om 7 uur klaar!
7.30: van de pc af en ff tas inpakken, tanden poetsen dan nog ff tv kijken..
7.50: school!

op dinsdag en donderdag heb ik eerste uur vrij en dan gaat alles een uur later, 7 uur opstaan en 10 voor 9 weg, enz enz.
Ik schrijf een boek, nee ik heb nog geen titel maar ik hoop dat ie leuk word.
Ik heb nu 1 hoofdstuk, dat zijn 20 bladzijdes op a5 blaadjes......
Misschien heb ik wel helemaal geen lezers, ik kan dat niet zien en niemand reageert maar ja het is voor de lol
Een vriendin van mij is geobsedeerd door BooBoo Stewart, dat is zo grappig ik noem haar een BooBoololly!

Slecht nieuws, ik mag geen slang meer hoe stom, ik neem nu baardagamen en ga zaterdag naar Eindhoven om te kijken en zo..
Oww, ik moet stoppen sorry, tot morgen denk ik!


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxSaartjeee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten