donderdag 22 december 2011

Donderdag

Heeey,

Ik ben enorm hyper want ik heb STARBUCKS koffie gedronken!
In Düsseldorf xD.
Ik hou het kort want ik ben een beetje moe, Düsseldorf was echt leuk.
We moesten in groepjes van 4 en ik en een ander meisje gingen naar de MC en toen hadden de andere de opdracht al af, mooi voor ons hahaha!
Verder was het super grappig, ik heb tegen 15 Duitsers 'Heey lekkerding' gezegd hihi!
En in de avond zagen we allemaal dronken mannen en zo, eentje zei zo iets vaags!!
Verder heb ik 20 euro, al mijn geld, uitgegeven aan:

- 6,19 aan de MC, de helft heb ik niet opgegeten en het drinken is nu in de maag van een zwerver denk ik!
- 3,55 aan 1 Starbucks 'vanilla latte' , HEERLIJKE KOFFIE<3
- 12,- aan de H&M voor een muts, oorwarmers en 2 paar fingerless gloves (fingerloze handschoentjes)

Morgen ga ik weer naar de stad voor een jeans en hopelijk nieuwe Adidas schoenen!!
Misschien ga ik in de vakantie ook nog met het meisje waarmee ik in Düsseldorf liep ( ze heet C. niet echt maar miss wil ze niet op mijn o zo populaire blog haha!)
Dus vandaag was in 1 woord: SUPER FUNNY, ow dat zijn er 2 xD.
C. als je dit leest, tnx voor de geniale dag met Rudolf en de fantazwervers!
Ik ga ff nog tv kijken!

Dag lieve lezers, slaapse en tot morgen
xxxxxxxxxxxxxxxx Saar

2 opmerkingen:

  1. heey saartje,
    Was echt lol in düsseldorf! STARBUCKS HYPERHEID haha. p.s. ik ben vriendin C. C=Casey Disco. Ja dat is echt mijn achternaam *blijheid*. love you saarie.

    BeantwoordenVerwijderen