zaterdag 24 december 2011

Vrijdag en Zaterdag

Heeeeeey,

Vanavond is het KERSTAVOND!!
Kerst bij ons is HET feest van het jaar en dit jaar word nog leuker.
M'n tante en oom komen met hun 3 kinderen, super!
Vooral met mijn jongste nichtje ben ik erg close, soms logeren we wel 3 dagen of zo, hihi!
Gister was een real drama....
School ontbijt was wel leuk maar ik had geen honger xD, die workshops waren saai, de eerste duurde maar 20 minuten i.p.v. 50 of zoiets de tweede was nóg saaier.
Toen ging ik naar mijn oma omdat ik naar de stad ging, het was wel leuk eerst maar toen belde m'n nichtje -die ook bij mij met kerst komt, de oudste- ze vroeg of ze mee mocht en ik vond dat niet zo leuk omdat altijd als er iemand bij is gaat mijn oma debiel doen en zo.
Ik had enorme koppijn dus heel vrolijk was ik niet, eerst gingen we naar The Sting.
Daar gingen we broeken zoeken, ik had een paar broeken aangepast maar die waren allemaal te klein dat kwam door een meisje die me al eerder had geholpen en vond dat ik allemaal maten aan kon die dan wel goed zaten maar toch te strak, best lief eigenlijk maar ja ik weet toch echt wel m'n eigen maat :p.
Maar na al die ellende, ik houd van shoppen maar skinny jeans passen is toch een vreselijk, hadden dat meisje en een ander meisje het over baggy broeken.
Ik luisterde ff en had door dat het ze het over mijn broeken hadden ik riep meteen: 'Heb je zoiets voor me?'.
Ik wil al een paar maanden zo'n broek maar had er nog nooit een gevonden.
Ik kreeg een broek in m'n handen waarvan ik dacht wat een lelijke broek maar toen ik hem aanhad zat ie PERFECT.
Ik heb draag al 1,5 treggings, van die broeken met een elastieke band maar gewoon van spijkerbroek stof, en ik wilde nou wel is een keer gewoon 20 broeken aanpassen i.p.v. 3 of zo, want treggings vinden is moeilijk.
Ik had die treggings gekocht omdat ik altijd of te strakke of te grote broeken had waardoor ik altijd een nare broek aanhad.
Deze broek zat me perfect maar van de prijs kreeg ik bijna een hartaanval, 70 euro!!!!!
Nou weet ik dat goede broeken wel zoiets zijn maar mijn broeken waren altijd 30, 40 euro.
Ik had verder nog maar 1 goede broek aangehad en die zat niet lekker dus voor mij was de keuze niet moeilijk, ze waren beide duur, één 70 de andere 60 euro, dus koos ik voor de baggy jeans.
Ondertussen was mijn nichtje ook broeken aan het passen want ze had geen broeken meer, ik ergerde me dood ze is pas 10!!!!!!
En dan gaat ze dom broeken lopen passen bij The Sting, ze is pas 1.40 dus alle broeken zijn haar te lang maar wel goed bij de heupen.
Nou heb ik zelf ook korte benen dus zijn mijn broeken ook iets te lang maar mijn broeken zijn nooit te strak, de hare waren dat gister wel.
Ze had pas 2 broeken aangepast en die wilde ze al meteen hebben, ik moet altijd 100 dingen passen en zo.
Ze had een donkerblauwe die was wel mooi maar een beetje strak, en een grijze die nogal lelijk was.
Ze kocht ze en was klaar terwijl we voor mij in de stad waren, ik kocht ook mijn broek en was happy.
Toen we buiten waren zei mijn oma dat het leuk was dat ze nou ook bij The Sting kon kopen, GRRRRRRRRR wat ben ik daar sacherijnig over zeg, dat is geen winkel voor baby's van 10 jaar met hun 1.40.
Oke ik was in groep zeven ook een baby maar ik was anders, ik droeg make-up en rookten een paar keer (ja I know het is slecht maar wat is nou een paar keer), mijn nichtje is anders die draagt geen make-up en zit niet op Hyves, MSN, en Twitter, ze is veel kinderlijker dan mij toen.
Ze doet me wel eens na en zo en daar erger ik me aan als ze nou ook nog mijn kleding smaak na doet word ik echt boos.
Haar kleding stijl is heel anders gelukkig, veel jogging broeken en comfi kleding, ik had altijd skinny jeans aan, nu nog steeds hoor.
Sorry voor dit bericht met alleen maar ergernis maar het is wel mijn eigen internet dagboek.
Maar toen gingen we nog een paar winkels in en heb ik nog een jasje bij de C&A gekocht, tja de C&A is nou niet bepaald mijn smaak maar dit jasje is leuk.
Na een paar winkels gingen we naar huis en toen kwam de ramp, ondertussen was ik nog naarder geworden door winkel in winkel uit, dus ik was super sjaggie.
Mijn oma deed echt heel stom tegen mij alleen maar omdat m'n nichtje erbij was.
Alleen maar ruzie in de auto tot dat we bij een winkel waren waar ik mijn DS ging ophalen, hij moest gerepareerd worden en hij was al een tijdje klaar.
Daarna werd het nóg véél erger, alles wat verkeert aan mij was werd gezegd, ik werd zo boos joh.
Eenmaal bij m'n oma's huis wilde ik meteen weg maar mijn oma had mijn tasjes mee naar binnen genomen.
Ik liep naar binnen en pakte ze maar ik mocht niet eens weg, ik voelde me echt klote man.
Ik kon dus niet weg en liep naar de achterdeur, mijn oma kwam me achterna en zei dat we het uit moesten praten ik greep mijn kans en rende de voordeur uit pakte m'n fiets en reed weg.
Ik ben zo boos echt niet normaal, ik ga met mijn oma naar Roemenië maar daar heb ik  nu geen zin in, ze kan oprotten met der stomme vakantie, als ze haar excuses aanbiedt denk ik er nog over na maar als ze dat niet doet dan gaat de vakantie niet door.
Echt sorry voor het belachelijke berichtje hier, sorry!
Ik ga aankleden want ik moet nog brood halen voor kerst, tot na kerst denk ik.
Eet allemaal heel lekker want het is VAKANTIE, ikzelf ga vanavond varkenshaas eten en morgen rollade, jammie!

Bye xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxSaaaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten