woensdag 21 december 2011

Hi lezers,

Hier ben ik met mijn bericht over vandaag, deze blog is eigenlijk een soort openbaar dagboek.
Vandaag was best wel saai, niks bijzonders.
Het begon met wiskunde, iets te hard gewerkt want eigenlijk doe ik dat nooit tijdens de les.
Ik had ook gym vandaag, ik haat gym gewoon zo erg, ik kan het niet, ik vind het stupid en bovendien waar is het voor nodig!!
Ik en gym is gewoon niks, ik had wel een 6,5, yaay best goed voor mijn doen, ik sta 5.6 gemiddeld.
Maar helaas gaat de leraar gym weg en krijgen we een nieuwe, nou ja nieuwe die had ik vorig jaar al.
Ik ben daar wel blij mee want vorig jaar stond ik een 7 hihi!!
We gingen ook film kijken tijdens drama, iets van slumdog millionair, best indrukwekkend.
Ik was m'n fietssleutel kwijt dus toen ik naar huis ging kon dat niet, later bleek hij bij de receptie te liggen.
Dus toen kwam mijn moeder hem brengen haha!
Eenmaal thuis gingen we al bijna eten met een kennis, lekker grillen!
Verder niets bijzonders eigenlijk, ja nog gecomputerd en zo.
Ow, ik moet nog ff mijn tas voor morgen inpakken, ik ga met school naar Düsseldorf, eerst nog 3 uur les en dan lekker in de bus, 'k ben wel wagenziek dus ik heb m'n armbandjes om morgen, dat zijn speciale armbandjes tegen misselijkheid.
Nou ik ga nog ff tv kijken, ik moet morgen weer om 6 uur op, o nee 7 want ik heb eerste uur vrij en hoef dan pas om 9.10 op school te zijn.

Welterusten iedereen en hou nog ff 2 dagen school voor tenzij je al vakantie hebt!
xxxxxxxx Saar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten