maandag 26 december 2011

Heeeey

MERRY X-MAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe was jullie kerstavond en dag?
Zaterdag avond at ik varkenshaas maar het was niet zo lekker, gister was heel gezellig eerst lekker films gekeken  en 's avonds lekker rollade gegeten, jammie!
Ook nog ff langs m'n opa en oma geweest, ja de ruzie is weer voorbij :D.
Vandaag is minder  leuk, ik ben al sinds 7 uur op door mijn nek, omg wat heb ik een nekpijn man.
En dan net vandaag, we hebben zo kerstfeest met de familie M. en met hun o zo leuke vriend, die ik niet zo leuk vind want hij is een zeikerd, hij kan toch geen Nederlands dus als ie het leest is niet erg.
Ik ga zo lekker aankleden, mijn nieuwe baggy jeans, een zwart halter topje en een baseball jasje.
Fuck mijn nek man, ik ging net een spelletje doen op de pc, een beetje eng dus ik schrok steeds en toen stopte ik want mijn nek deed gwn te zeer, hoe stupid.
Misschien moet ik ff gaan douchen  maar dan gaat mijn haar zo pluizen, met een badmuts dan maar.
Sorry dat ik zo zeur maar ik verga echt van de pijn :(.
Fijne kerst vandaag en vakantie..

xoxo Saar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten