woensdag 21 december 2011

Heey allemaal,

Ik ben Saar en dit is mijn blog.
Ik vond het wel leuk om een blog te maken omdat ik van schrijven houd.
Ik zal wat over mezelf vertellen, of een rijtje maken, hier is ie:

Saar:
Komt uit Roemenië en Nederland.
Bijna 14 (tja 13 is een ongeluksgetal).
Heeft 2 broertjes<3
Woont in Gelderland, Nederland.
Zit op 2 gymnasium.
Houdt van schrijven, momenteel bezig met een thriller.
Enorme fan van Bob Marley en Super Mario<3
Houdt ook van shoppen, dieren, gamen, internetten.
Wil een slang, een BlackBerry, nieuwe Adidas sneakers.
En het belangrijkste: IS HEEL GEK!!

Tja dat was het wel een beetje, verder nog wel wat onbelangrijke dingen hihi.
Dit is dus mijn blog, ik probeer elke dag te posten wat er in mijn 'special life' gebeurt, want daar gaat mijn blog over!
Mijn volgende bericht gaat over vandaag.

Tot daar!
xxxxxxx Saar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten